Šią kramtomąją gumą dauguma pirko galbūt visai ne dėl skonio, o dėl mielo piešinuko ir užrašo apie meilę. Jei esate 90-ųjų vaikas, ko gero, jau atspėjote, kad kalbame apie „Love is…“ (liet. „Meilė tai…“). Ar prisimenate, kai kramtydami dvispalvį ir du skonius sujungiantį gabalėlį, su draugais lygindavote jums atitekusią frazę ir paveikslėlį? Pasakojame, kaip ši idėja atsirado – kas, kaip ir kada sugalvojo sujungti sentencijas apie meilę, piešinius ir kramtomąją gumą.
Pradėkime nuo iliustracijų autorės. Pasirodo, garsiuosius paveiksliukus kūrė Kim Grove Casali iš Naujosios Zelandijos. Juose visada buvo vaizduojami tie patys veikėjai, mergaitė ir berniukas. Tokių personažų atsiradimas siejamas su meilės rašteliais ir piešinukais, kuriuos autorė kūrė ant servetėlių savo būsimam vyrui – dailiam italui. Į tokį buvo panašus ir jos piešiamas veikėjas.
Galiausiai, 1970 metais, tokie piešinukai peraugo į komiksus. Juodai baltos iliustracijos pirmiausia pasirodė „Los Angeles Times“ ir būtent tada kilo pirmoji populiarumo banga. Kas savaitę jie pasirodydavo naujausiame laikraščio numeryje.
Po penkerių metų, 1975-aisiais, Kim Grove Casali susipažino su britų dizaineriu Billu Asprey, kurio 1978-aisiais ji paprašė sukurti specialią, spalvotą komiksų versiją britų laikraščiui „Mail on Sunday“. Jis sutiko, o po kurio laiko šiais paveiksliukais susidomėjo kramtomosios gumos verslas „Intergum“ iš Turkijos.
Taip atsirado išskirtinė kramtomoji guma „Love is…“ su mielais paveiksliukais ir mintimis apie meilę. Ši produkcija buvo ypač populiari Rusijoje bei Ukrainoje 9-ojo praėjusio amžiaus dešimtmetyje ir tebėra gaminama Turkijoje. „Love is…“ gabaliukai yra dviejų spalvų ir skonių, kurie simbolizuoja dviejų vaisių meilę.
Iš viso egzistuoja 6 skonių kombinacijos: bananų ir braškių (mėlynas įpakavimas baltais kraštais), ananasų ir apelsinų (oranžinis įpakavimas geltonais kraštais), vyšnių ir citrinų (tamsiai raudonas įpakavimas geltonais kraštais), pipirmėčių ir mentolio (tamsiai mėlynas įpakavimas baltais kraštais), obuolių ir citrinų (šviesiai žalias įpakavimas geltonais kraštais), kokosų ir ananasų (geltonas įpakavimas baltais kraštais ir žaliu ženklu).
Įdomu tai, kad po Kim Grove Casali mirties 1997 metais, „Love is…“ veiklą perėmė jos sūnus Stefano Casali, nors tuo metu pats dirbo reklamos srityje. Po dvejų metų jis visiškai atsidavė mamos paliktai veiklai ir iki šiol tebedirba su Billu Asprey, kuris tęsia žavių ir mielų personažų istoriją.
Parengta pagal Loveisfan.com, Tribunecontentagency.com.