naujienos Naujienos

Nematoma, bet svarbi restoranų pusė: apie ją turėtų žinoti visi restoranų vadovai

Agnė Pačekajė, 2018-06-06, 15:14


Jei pradedate su maitinimu susijusį verslą ar norite, kad jau išplėtotas verslas vyktų sklandžiau nei iki šiol, turite žinoti: daugybė ypač svarbių jūsų verslo sėkmės niuansų priklauso tik nuo to, kokią restoranų / kavinių / barų valdymo sistemą pasirinksite. Garsių restoranų vadovai ragina ieškoti alternatyvų, o ne pasikliauti rinkose įsisenėjusiomis valdymo sistemomis, ir rekomenduoja tai, ką išbandė patys.

Restoranas „Sweet Root“. Valerijos Stonytės nuotr.

Įvertins ne tik vadovai: išskaidyta sąskaita ir kiti paprasti stebuklai

Nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad restorano klientas skirtumo, kokią valdymo ir apskaitos sistemą išsirinko maitinimo įstaiga, nepajus, iš tiesų kokybiška ir lanksti programa svarbi ne tik restorano vadovui, bet ir kiekvienam vartotojui. Pavyzdžiui, papietavę su kolegomis ir paprašę restorane išskaidyti sąskaitą, neretai išvystate susirūpinusį padavėjo veidą ir atsakymą, kad to padaryti, deja, negalima, nes jų naudojama sistema to nemoka. Tuo tarpu „nSoft“ sukurtai „nPoint“ programai restoranams – tai joks iššūkis. Ji sukurta taip, kad leistų kasininkui kuo operatyviau aptarnauti klientus.

Pavalgę paprašote padavėjo sąskaitos faktūros? Dažniausiai šis prašymas nepakelia nuotaikos kasininkui, jis muistosi, kad reikės ilgai palaukti, pasiūlo faktūros ateiti atsiimti vėliau ar geriausia kitą dieną. O dirbantys su „nPoint“ programa padavėjai nemato šiame prašyme jokios bėdos. Tereikia kasoje, apmokant čekį, pažymėti varnelę, kad pageidaujama faktūra, ir sistema automatiškai sugeneruoja ir išspausdina sąskaitą čekio pavidalu.

Kitas pavyzdys – siunčiant į virtuvę užsakymus, padavėjas ar kasininkas gali pats prirašyti komentarus, kad, pavyzdžiui, klientas nori patiekalo be sezamų sėklų ar svogūnų, ir virtuvė į juos atsižvelgs. Taigi, lanksti ir profesionali „nPoint“ programa lemia klientų aptarnavimo kokybę ir garantuoja, kad jų prašymai bus išgirsti.

Tikriausiai esate matę ir padavėją, kuris dar ir dar kartą brauko magnetinę kortelę, kad nusiskaitytų, bandydamas prisijungti prie esamos restoranų sistemos, jums norint papildyti ar pakoreguoti užsakymą, atsiskaityti. Iš šono tai atrodo nekaip, gaišinamas visų laikas. Kas dėl šio nepatogumo kaltas? Dauguma rinkoje esančių restoranų sistemų diegiasi prisijungiant prie programos su kodu arba magnetine kortele (deja, jos nuolat susibrauko, nusitrina, pasimeta), o „nSoft“ įmonė jau daug metų diegia naujoviškas bekontaktes korteles, kurios sureaguoja vos prisilietusios prie skaitytuvo. Barmenai taip pat labai džiaugiasi ir šių kortelių alternatyva – guminėmis apyrankėmis, nebijančiomis vandens. Taip jie visada ant rankos nešiojasi savo kortelę, gali gaminti kokteilius ir nereikia ieškoti kortelės kišenėje. Beje, esant poreikiui, yra ir prisijungimo su piršto atspaudu įdiegimo galimybė.

Egidijaus Lapinsko vadovaujamas restoranas SOMM. Valerijos Stonytės nuotr.

Garsių restoranų vadovai rekomenduoja

„nSoft“ verslas išsiplėtė per rekomendacijas ne veltui. Jų kurtą „nPoint“ programą renkasi sėkmingiausių restoranų vadovai.

Egidijus Lapinskas, į geriausių restoranų gidus nuolat patenkančių restoranų „Time“, SOMM vadovas.

„nSoft“ pasirinkome pirmiausia todėl, kad tai buvo nauja programa už labai gerą kainą. Be to, buvo labai lankstūs, atsižvelgė į mūsų pageidavimus ir programą pritaikė prie mūsų verslo modelio. Džiugu ir tai, kad iškilusias problemas „nSoft“ sprendžia žaibiškai – nereikia skambinti jiems po 15 kartų ir priminti, kad kažką žadėjo, operatyviai tobulina tai, kas mums netinka. Šiuo metu visi maisto taškai, su kuriais dirbame, pasirinkę šią restoranų valdymo programą.

Linas Gumuliauskas, „Piccolini“ restorano vadovas

„nSoft“ programa mus labai džiugina nuo iki. Aptarnavimas ir servisas yra super, nesvarbu, kad mūsų restoranas ne sostinėje, o Klaipėdoje. O labiausiai iš kitų rinkoje esančių restorano valdymo programų jie išsiskiria tuo, kad „nSoft“ sukuria individualius sprendimus, reikalingus kiekvienai maitinimo įstaigai.”

Armino Darasevičiaus vadovaujamas restoranas „Dine“. Valerijos Stonytės nuotr.

Vienas geriausių Lietuvos someljė Arminas Darasevičius, ypač populiarių „Dine“, „Rise“ restoranų ir Lietuvos someljė asociacijos vadovas.

Su „nSoft“ pradėjome dirbti prieš 6 metus. Tai buvo Lietuvoje kurtas produktas, jauna, daug dirbti ir prie mūsų poreikių prisitaikyti pasiruošusi komanda, kuri nenuvylė iki šių dienų.

Sigito Žemaičio vadovaujamas „Sweet Root“ restoranas. Valerijos Stonytės nuotr.

„SweetRoot“ restorano, patekusio į „99 Places of Taste in the Baltics“, „White Guide Baltic“ gidus savininkas Sigitas Žemaitis.

Pagrindinis kriterijus, kuris ypač aktualus mažiems restoranams renkantis valdymo sistemą, yra lankstumas. Kai pradėjome darbuotis su „nSoft“, jie parodė didžiausią susidomėjimą kažką keisti, tobulėti kartu, klausėsi patarimų iš restorano pusės: kas galbūt galėtų būti funkcionaliau, paprasčiau, patogiau. Nekuria programos, kurioje būtų milijonai funkcijų, iš kurių pusės net nereikia. Jie koncentruojasi į tikrų poreikių tenkinimą ir juda į priekį įsiklausydami į kliento pasiūlymus, pakoregavimus.


KOMENTARAI:


IŠBANDYKITE: