naujienos Naujienos

Gabrielė Martirosianaitė pataria, kaip rudenį nepriaugti papildomų kilogramų

Ieva Virpilaitytė, 2017-09-08, 7:55


 

Viena gražiausių Lietuvos moterų Gabrielė Martirosianaitė spindi žavesiu visais metų laikais. Gabrielė pripažįsta, kad savo grožio ir dailios figūros paslapčių atskleisti negali, nes… jų paprasčiausiai nėra. Svarbiausia – nepasiduoti rudens tinguliui, laikytis įprasto režimo ir vadovautis šiais penkiais patarimais.

Valerijos Stonytės nuotr.
Valerijos Stonytės nuotr.

1. Nekeiskite įpročių keičiantis sezonams

„Aš nemanau, kad įpročiai rudenį turėtų keistis kartu su sezonu, – teigia Gabrielė. – Jie turėtų likti tokie pat geri tiek vasarą, tiek žiemą. Sveika mityba, meilė sau, sportas, įvairūs hobiai turėtų tapti kasdiene visų metų rutina. Kodėl mes gražūs, sveiki ir liekni turime būti tik vasarą? Visais metų laikais turime gerai jaustis ir gerai atrodyti. Ir, svarbiausia, būti sveiki, o geri įpročiai ir yra sveikatos šaltinis.“

Valerijos Stonytės nuotr.
Valerijos Stonytės nuotr.

2. TOP pusryčių patiekalas – grikių košė

Rudenį, trumpėjant dienoms ir ilgėjant naktims, atsikėlus ryte ir pamačius tamsą, mažiausiai norisi valgyti. Tačiau pusryčiai sėkmingai dienos pradžiai užtikrinti yra būtini. Ką šiuo klausimu pataria Gabrielė? „Aš apskritai retai valgau pusryčius. Rytais dažniausiai išgeriu puodelį kavos, suvalgau vaisių. Valgau tik tuo atveju, jei nereikia niekur skubėti. Nors tai daugeliui įprasta, pusryčiams nevalgau košių. Vienintelė košė, kurią valgau ir man labai patinka ir kurią rekomenduoju, yra grikių. Grikiai nuo pat ryto organizmą užpildo energija, tačiau jo neapsunkina. Grikių košę valgau su džiovintais pomidorais, avokadais, kaparėliais, alyvuogėmis.“

Burokeliu pyragas

3. Nepamirškite burokėlių

Gabrielė jau yra minėjusi, kad dievina burokėlius. Juose yra daugybė vitaminų, kurių žmogui labiausiai reikia orams atvėsus. Rudenį Gabrielė burokėlių valgo dar daugiau nei vasarą ir ruošia įvairiau. „Burokėliai nesugadina praktiškai nė vieno patiekalo, tad rudenį aš juos naudoju tikrai daug kur. Vasarą, žinoma, yra šaltibarščiai ir įvairios salotos, o rudenį meniu minimaliai pasikeičia. Šiuo metu mano mėgstamiausias, labai lengvai pagaminamas patiekalas yra burokėlių saltos su ožkų sūriu ir kedrais. Sotu, gaivu ir su burokėliais.“

pomidorai

4. Šviežios daržovės vietoje konservuotų

Gabrielė, paklausta, ar mėgsta įvairiais būdais konservuotas daržovės, sako, kad vis tik geriau renkasi šviežią produkciją: „Mes gyvename tokiais gerais laikais, parduotuvėse randame viską. Nebūtina valgyti vien konservų. Prekybos centruose esantys produktai gal ir nėra tokie švieži kaip ką tik iš daržo, tačiau jų kokybe skųstis negalime. Visada geriau rinksiuosi šviežią agurką negu raugintą, tačiau negaliu sakyti, kad jų nemėgstu. Tiesiog skiriu pirmenybę šviežumui.“

verdu kepu sportas

5. Judėkite, judėkite ir dar kartą judėkite!

„Rudenį labai lengva užsimiršti, lyjant lietui panirti į melancholiją ir pradėti tingėti“, – tvirtina Gabrielė ir ragina tokias nuotaikas bei jausmus šalin nuvyti sportu. Sportas rudenį ir žiemą palengvins gyvenimą pavasarį, kuomet prisireiks pirkti naują maudymosi kostiumėlį ir pradės pulti kiti rūpesčiai dėl artėjančios vasaros. „Sportas skirtas ne tik gražiai figūrai, bet ir gerai nuotaikai palaikyti. Nes prastai nuotaikai įtemptos treniruotės metu užklupti paprasčiausiai nebus kada“, – juokiasi Gabrielė.


KOMENTARAI:


IŠBANDYKITE: