naujienos Naujienos

Alfas Ivanauskas sukūrė „Michelin“ prilygstantį gidą Baltijos šalims

VMGonline.lt, 2018-04-17, 17:00


Artėjant vasarai, Alfas Ivanauskas su „Virtuvės mitų griovėjų“ komanda pristato savo naują gastronominių kelionių gidą po Baltijos šalis. Knygoje „99 Places of Taste in the Baltics“ surinkti reportažai iš skaniausių ir įdomiausių restoranų, kavinių, barų trijose Baltijos šalyse – dovana tiek verslo sektoriui, tiek savarankiškiems keliautojams.

„Mes visada didžiavomės, kad esame iš Lietuvos ir galime nešti žinią pasauliui apie mūsų regiono kūrybišką polėkį. Norėjome sukurti tokį gidą, kuris Baltijos šalių regioną pristatytų, pirmiausia, mums patiems, o tada ir visam pasauliui. Dažnai juokiamės iš savo kaimynų, kartais – visai nepagrįstai“,– sako A. Ivanauskas, kuris pats per metus aplanko daugiau nei 200 restoranų visame pasaulyje, o visos VMG komandos aplankytų restoranų skaičius viršija 300.

Anglų kalba parengtoje knygoje kiekvienai iš trijų šalių atstovauja po 33 vietas, išsiskiriančios savo koncepcija, požiūriu į maistą, aptarnavimu, interjeru. Gido leidėjai nesiekė į vieną vietą surinkti prabangiausių restoranų, leidinyje pažymėti visų vietų kainų lygiai, suskirstyti į tris dalis.

„Norėjome, kad leidinyje atsidurtų pačios įdomiausios, savo išskirtinumo nebijančios vietos, nerašėme restoranams balų – visos vietos išvardytos pagal abėcėlę, ne pagal reitingą. Dėl to, tarkime, geriausiu latvių restoranu vadinamas „Vincent’s“ atsidūrė savo šalies sąrašo gale“, – sako A. Ivanauskas, pridurdamas, kad jį labai stebina klausimas, kiek pinigų VMG kūrybinei grupei moka restoranai, kad patektų į šį leidinį, nes to vienareikšmiškai niekada nebuvo ir nebus, VMG komandai ypač svarbu nešališkumas.

Pernai šis gidas buvo pripažintas Sėkmingiausia Lietuvos metų turizmo iniciatyva.

„Matydami, kaip toliau auga žmonių domėjimasis gastronomija, atnaujintą gidą išleidžiame antrą kartą. Tai jau tapo tradicija. Restoranų verslas yra dinamiškas, vienos vietos atsidaro, kitos – užsidaro. Todėl su komanda vėl keliavome po Baltijos šalis ir gidą papildėme 30 naujų vietų. Kaip ir „Michelin“ gide, dalis vietų savo pozicijas išlaikė, o kitus pakeitė nauji rinkos dalyviai. Visos knygoje aprašytos skanios vietos VMG komandos buvo aplankytos minimum tris kartus. Du iš jų – slapta ir tik trečią kartą oficialiai prisistatant atstovams su prašymu aprašyti ir fotografuoti pasirinktą restoraną, mat mums labai svarbu profesionalumas. Norime skaitytojams rekomenduoti geriausius iš geriausių.

Be to, mūsų tikslas buvo sukurti ne paprastą kelionių gidą, o tokį leidinį, kuris būtų stilinga ir naudinga dovana. Juk mūsų laikais geriausia dovana yra laikas, kurį gali praleisti keliaudamas“, – šypsosi pusę laiko per metus kelionėse praleidžiantis A. Ivanauskas, pridurdamas, kad jam labai svarbu, jog ši VMG kompanija padėtų Baltijos šalių restoranamas gauti pirmąją „Michelin“ žvaigždę. „VMG kol kas neplanuoja kurti restorano, bet mūsų tikslas – padėti visiems kitiems restoranams pranešti apie save pasauliui.“

Knygą „99 Places of Taste in the Baltics“ įsigyti galite ČIA


KOMENTARAI:


IŠBANDYKITE: